Altfel

Poate ca raceala m-a facut sa imi pierd mintile. Astazi nu am avut chef de nimic. Nu am fost la cursuri dimineata (aveam febra) si m-am dus seara doar la caterinca. Obiect important, Statica. Cine ar fi lipsit. Eu. Nu aveam nici un chef. ma durea foarte tare capul si nu vedeam nimic de unde statea. Cu toate ca am ochelari noi. Asa ca, la fel ca in liceu, la pauza am fugit. Si nu oricum, ci cu geaca in cap pentru ca domnul profesor era prin preajma. Am ales un ceai fierbinte in favoare unui curs important. :-O. Si cu ce m-am ales? pe de o parte a fost foarte interesant si constructiv. Ma refer la ceai. Pe de alta parte, adica la facultate, s-a intamplat ceva ciudat. Proful a observat ca lipsesc, inainte sa citeasca prezenta si mi-a promis o bataita pentru ca "domnu Sibisteanu nu serveste astazi" plus ca imi transmite prin colegi salutari.
Ideea e ca nu imi pare rau. Nu merita sa stau acolo si sa vegetez. Era ca in liceu, cand chiar imi pasa mai putin decat aici. E un pas in ceea ce vreau sa fac, in schimbarile pe care mi le impun. Incep sa fiu altfel, asa cum vreau eu sa fiu.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare