Anul doi

Astazi am revazut in curtea facultatii un profesor ce l-am avut in anul intai. Sincer, pe omul asta nu l-am acut la suflet de loc anul trecut, mai ales semestrul intai. Am trecut sa-l salut si am purtat o discutie ca de la om la om, fara jena ca imi este profesor si poate sa ma pice daca nu sunt de acord cu el. Mi-a deschis ochii spre ceva ce nu am vrut sa vad. Sunt in anul doi. S-au dus obiectele alea care daca spuneai unui pusti de liceu ca le faci stia cu ce se mananca. In afara de fizica 2, numai sf-uri. Totusi nu mi se pare greu, cu toate ca nu am intrat in paine. Luni voi mai trece pe lacursuri pe la vechii profesori. Au fost de treaba si sigur sa vor bucura.
Atat de repede trece timpul, parca mai ieri eram in anul intai la primul curs, mecanica cu domnul Popa. Apoi am dat examenul pentru sectia de engleza si am avut intr-o vineri primul curs la sectia de engleza, Elemente de Arhitectura si Sistematizare. am avut un soc cand am auzit "quiete!". Azi am revazut acel profesor, ne preda un alt obiect, Ingineria mediului, nu mai simteam nimic din frica pe care am simtit-o cand am vazut pentru prima data acel om. Mi-a foat fica doar la Statica pentru ca ma cunoaste profesorul si auzisem tot felul de lucruri despre el dar dupa primul curs mi-am dat seama ce fel de om e, imi aduce aminte de profesorul meu de fizica din liceu si nimic mai mult. cine stie, stie...
Un an nou, profesori noi, obiecte noi, colegi noi, asteptari si sperrante mari...
Doamne ajuta!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare