Iasington

Cred ca Iasiul a devenit noul meu loc unde sa ma intalnesc cu cei ce conteaza. Ori de cate ori au venit la mine m-am simtit excelent. De fiecare data a fost altfel, de fiecare data s-a intamplat ceva, nerespectand nici o reteta, ne simtim bine, suntem NOI. In bacau cand ne vedem e altceva. bacaul e un capitol inchis, e acasa, dar e odihna, parinti, cunoscut.
Pentru mine Iasiul nu inseamna locul unde studiez, ci "decadenta constructiva". E un termen inventat de mine si reprezinta ceea ce simt. Aici cineva in gaseste cartile pe care nu le gaseste nici macar la Bucuresti, altcineva isi gaseste pantofi si cu totii petrecem o noapte in locul unde ne-am facut prima data muci in Iasi si respectam traditia. Cred ca asta e treditia de iasi: Corso, de fapt Tekila si bere. Povestea cu tekila si bere e mai lunga. Eu am experimentat pentru prima data "combinatia betivana" in Bucuresti, in Regie, in Phirania. De atunci a devenit reteta pentru intalinirile studentesti. Adica cand "my best friends" sunt in Iasi o seara trebuie sa fie cu tekila si bere. Oricum, vorbim si despre o bere speciala, preferata mea, an exclusive bear, 7 Coline.
Urmeaza, cam intr-o luna sa ma duc la Bucuresti si voi experimenta iarasi tekila cu bere, pana atunci... asteptam
Pe curand...
P.S.: La multi ani Laura!!!!

Comentarii

Postări populare