Mai mult

A trecut mai mult timp ca de obicei de cand nu am mai scris. Nu avea nici un rost. Nu mi se intamplase nimic. Filme si somn. Aveam impresia ca si acest blog se transforma in ceva mediocru. Nu trebuie sa scriu daca nu simt.
Azi am despre ce sa scriu. M-am intors dintr-un bar. Nimic special pana acum. Doar ca in acel bar martia si sambata un coleg de-al meu de grupa si trupa din care face parte canta. Trupa se cheam Andra and Fusion si canta rock-jazz. E minunata atmosfera de acolo, e ceva sa auzi o trupa cantand live si mai ales intr-un bar. E atat de urban, de postmodern. Stand acolo, intr-un fum ce il taiai cu cutitul, pe niste "canapele" din lemn taiat neuniform m-am gandit la colegul meu si la pasiunea lui, muzica. Era acolo si canta cu atata dorinta iar in pauze venea la noi sa ne intrbe cuim ne simtim. De ce el poate si eu nu? De ce a nu mai scriu, de ce ma plang ca nu am timp, ca am teme de predat, orar de cacat si altele? De ce am renuntat vla ceea ce imi placea pentru facultate? Am devenit atat de material...(?) ma gandesc la viitor? Sigur... Ar trebuii sa nu mai am timpi morti, sa nu imi mai pierd timpul pe siteuri cu filmulete amuzante sau cu filme. Mai rar cu ele. Sunt multe filme bune dar o sa am timp si de ele...
Pot mai mult, vreau mai mult!!! Si daca nu ma apuc de facut si altceva acum o sa regret aceasta perioada in viitor. Sa traga cineva de mine, sa imi bata obrazul. Dar cine? Putini rasariti pe aici, chiar putini... Trist...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare