Un nou inceput

Acum un an incepeam o noua etapa in viata mea. Acum pot spune ca am incheiat acea etapa si am inceput alta. Nu e asa cum vroiam eu, e altfel dar poate asa trebuia sa fie. In aceasta etapa peste care am trecut am cunoscut persoane noi din care cu putine am ramas in relatii bune. Si mai putini dintre ei mi-au ajuns prieten. Le multumesc si imi cer scuze ca m-au cunoscut intr-o perioada in care eram mai mult decat irascibil. Sincer eu nu m-as fii suportat.
Cand ma gandesc la ei ii vad ca pe o jungla. Sunt atat de diferiti dar cu totii seamna cu mine. Fie ca sunt caposi sau foarte mamosi sau inteligenti sau copii sunt ipostaze ale mele si cu ei ma simt atat de bine. Le multumesc ca sunt alaturi de mine.
La un nou inceput pot spune ca am avut de invatat din etapa pe care am incheiat-o si sper sa invat multe de la noua etapa.
Faceti cunostinta cu noul Horea
Pe curand...

Comentarii

Postări populare