Renovare

Verde. Fresh. pe dracu! imi place tema si vroiam sa schimb si nu era decat pe albastru cum a fost si pe verde. Asa ca verde. Da arata bine. Si am schimbat si ceasul

Vineri la cursul de la ingineria mediului am vazut celebrul documentar al lui Al Gore, "An inconvenient truth". Mult prea tare, pe langa faptul ca isi face campanie electorala, fie intre noi asta. MAi vazusem documentarul, dar imi place mult, e mult mai dinamic de cat unul clasic, ca sa zic asa. Azi (de fapt ieri k e 3 ceasul, sa mor, iar ma culc tarziu si nu pot sa ma trezesc dimineata) o bprietena de-a mea (chiar mi-a demonstrat si ea ca imi e prietena) imi spune la ce se gandea la un moment dat in timpul documentarului. La un moment dat Al Gore spune ca cei mai mari vinovati pentru incalzirea globala sunt Americani, ei polueaza cel mai mult. Si atunci, Fofo, a mea, ce conexiune face? Cu piesa "Hotel Cismigiu", de a Vama veche. "Americanii's de vina / Futu-i in gura sa-i fut!!!" Cat adevar!
Acum chiar ca...
Pe curand...

Comentarii

  1. INTERESANT!NU TE LUA DUPA GURA LUMII.TOATE VIN SI PLEACA CU VOIA DOMNULUI,FARA VULGARITATE AR FIFOST CHIAR DRAGUT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, un comentariu la un articol de acum 3 ani? mi-ar fi placut totusi sa te semnezi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare