Lamuriri despre weekendul la Vatra Dornei




Ceea ce incepea prin o pastila aruncata s-a transformat pana la urma chiar intr-o iesire. Acum vreo cateva saptamani vehicula ideea unei iesiri la munte, un weekend. Ar fii trebuit sa fie in weekendul cu 1 Decembrie dar era full asa ca s-a amanat cu un o saptamana.
Acest articol e scris pentru cei ce nu au venit la munte, oricare fiindu-le motivele puerile. Fratilor acum e vremea distractiilor, trece timpul pe langa noi!!!
A fost cat trebuie pentru un weekend, daca am fii stat mai mult nu am fii avut ce face, asa a fost perfect, studentesc, balcanic :)). Plimbari prin statiune in prima seara si o bauta strasnica apoi. A doua zi, amtinali, o cafea si cu telescaunul pe munte. orice problema ai fi avut, orice grija sau suparare ti-ar fi trecut cand ai fi vazut atata zapada. Cel putin pe mine zapada ma revigoreaza. Si era alb peste tot, era cum nu se putea, oameni de zapada, cai ce trageau sanii si posibilitati multiple de distractii. Nu degeaba apoi eram toropiti...
Eu recunosc ca am venit acolo sa caut ceva pierdut in trecut, inspiratia. O parte din ea am gasit-o, dar mai am de cautat celalalte bucatele pentru ca atunci cand am pierdut-o s-a faramat in sute ce bucati!
Si a fost si un test. Iti dai seama de un om cum e dupa o astfel de activitate. Am descoperit laturi noi la coechipierii mei de excursie.
Pe curand....

Comentarii

Postări populare