Bloging

Mi-am facut un obicei sa intru pe cateva bloguri in fiecare zi. Imi place sa citesc ce sciu altii si pe zi ce trece desopar bloguri noi, cateva din ele le pun in lista mea, pentru ca imi plac si merita sa mai stie si altii de ele. Un alt obicei de-al meu este sa va "profile vizitators" de pe hi5. Fosti prieteni care imi vad profilul sau oameni pe care nu ii cunosc. In cazul celei de a doua categorii caut ceva de care sa ma leg, de unde si pana unde mi-au vizitat profilul. Azi o o astfel de persoana... m-am tot uitat la profiilul ei. 17 ani, in liceu in Bucuresti, nici un prieten comun. la abauth me vad o adresa de blog pe blogspot. Copiez linkul si intru pe el. Primul lucru, vad profilul complet, carti vavorite, trei dintre ele sunt comune cu ale mele. Asa mi-a gasit blogul. De acolo a gasit profilul de hi5. Incep sa citesc. Cafea con sucre se numeste. Scrie matur si nebun; parca eram eu acum 4 ani. Mi-e dor de stiulul ala de scris si o sa-l incerc, cred. Dar e altceva, blogul asta e "nimic amplificat". Spunea lavinia in seara asta ca ii place ca povestesc cu atata patos despre lucuri marunte. Da, sunt postmodern. O tot dau cu asta, ca un cliseu dar postmodernismul asta inseamna :intamplari banale din viata unor persoane banale. Cred ca ma voi repauca sa scriu la Egocentrum dar nu acum, zilele astea. Sincer sunt obosit fara sa fii facut nimic special. Mai mult am frecat menta. Inchei aici trist. poate o sa continui cu altceva, poate...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare