A incepus s(tr)esiunea

In ton cu anul trecut, dupa o reteta deja cunoscuta, am inceput sesiunea. In prima zi nu fac nimic, de marti in colo. Mi-am tras multe filme si seriale, mi-am adus carti sa citesc si am inceput sa iau vitamine. Cam asa e sesiunea la mine. invatat si relaxare. Am micile mele nebunii, tabieturi. Nu dorm inainte de examen, port un articol norocos si ascult dimineata o anume melodie. A, si la RM ma imbrac cu gri si roz ca asta mi-a purtat noroc.
In rest ma bucur ca am facut rost de primele episoade din seria 2 din Jericho si Criminal minds. Se face anul de cand am inceput sa urmaresc Prison break. prima mea sesiune a fost marcata de Prison break si de Lost. Ma fortam sa vad seria a doua ca sa inebunesc apoi la seria 3. In a doua sesiune am inceput sa urmaresc Jericho si Criminal minds. Tot acum un an am inceput sa socializez, sa imi cunosc vecinii din camin. A fost minunat. Acum e mai prafuit parca. obiecte fade, profesori fazi... E alceva, frumos dar sincer mi-e dor de anul trecut, de cafelele lungi pe cular, de prajiturile mamei, de barfe si de bancuri.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare