Noapte ~= alba

Am avut o noapte grea. Am stat in oras pana la vreo trei jumatate. Apoi ajuns in camera am mai scris un mail si am postat articolul precedent pe blog. Am adormit pel la 5 fara ceva asa ca atunci cand mi-a sunat telefonul la 5 si 10 am respins si cand am vazut ca suna iarasi am respins si l-am inchis de tot. Credeam ca e alarma sa ma trezesc. Exact la o ora, la 6 si un pic. m-am trezit brusc si am realizat ca ma suna cineva. Am deschis telefoanele si am verificat. Asa era. Daca ma sunase la 5 inseamna ca se intamplase ceva. pe culoar au inceput zgomote. Era co tipa ce ural si trantea. Arunca cu farfurii si tipa la iubitul dei ce mormaia ceva. Se calma, incepea sa planga apoi urla iarasi si tipa. Iar trantea. A tinut-o asa pana pe la 7. Eu ajunsesem la 6 jumatate in camera si nu puteam adormii.
Acum sunt obosit, ar fii trebuit sa fiu fresh... :(

Comentarii

Postări populare