Vine RM-u'


Gata, nu mai pot, am ajuns pe ultima suta de metrii si urmeaza sa imi dau ultima suflare. Maine la 8 am examenul. Poate ca va ganditi ce e cu el, un examen ca oricare altul. Nu, la RM 1 am avut restanta si de atunic RM a luat o alta conotatie pentru mine. Mihaela Ibanescu este singura profesoara de care imi este frica. Este dura dar dreapta. Am frecat menta azi, consultatia a fost aproape degeaba. Am prin un cadru frumos pe care o sa-l postez pe photoblog. mai am de citi un seminar, ca sa ingras porcul si sa ma uit pe nistte subiecte de teorie. Apoi ma voi culca, dar nu inainte de a ma uita la un serial, ceva. Maine o sa ma pregatesc cu superstitiile de examen. Ma imbrac in gri cu roz, ca asa am fost in restanta, mi-am luat ceva nou, am obiectul de imbracaminte norocos pe mine, nu voi avea nimic verde (eram in verde can am picat) si voi asculta melodia norocoasa.
Urati-mi bafta!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare