Din seria: Cum ma enervez eu la seriale TV - Lost


Lost is found! Cu acest slogan am asteptat aproape jumatate de an sezonul 4 din Lost. cand vine vorba de seriale tv, sunt un abonat. Totul a inceput cu Desperate Housewives si apoi a continuat cu Lost. Cand am ajuns la facultate am desoperit Prison Break, Jericho, Heroes, Criminal Minds, Gray's Anatomy si mai nou The 4400, Private Practice si Two And A Half Man. Aaa, si Californication. Ma apuc de cate unul nou, cum ajung la zi cu altul.
Lost a inceput spectaculos, a avut audiente foarte bune, de aceea producatorii si-au permis sa faca o seria a doua proasta. Nu se intampla nimic, totul era static. Dandu-si seama de greseala facuta, am conceput seria a treia foarte dinamica. Cred ca a fost cea mai reusita serie si s-a terminat spectaculos. Producatoirii au anuntat ca seria a 4a va fii mai scurta si va incepe din februarie pentru ca pierdeau audienta in vacanta de iarna. Am tras concluzia, dupa ce am vazut finalul seriei a treia si fapul ca seria a 4a va fii mai scurta, ca va fi ultima serie. Probabil. Primul episod din seria a patra a fost destul de interesant cu toate ca imi amintea de episodul unu din seria doi. A fsot mai mult o reinterpretare a ultimului episod din seria 3. Dar a urmat si episodul doi care aceasi "labaria" a fost. Incep sa ma intreb daca toata seria 4 nu va fii cumva o mare pierdere de timp iar in ultimile doua episoade totul se va rezolva dar si va lasa loc pentru o a cincea serie. De atata timp personajele se afla pe acea insula si dupa atata timp hainele lor nu s-au rupt sdau decolorat. PEntru ca in seria a doua am vazut ca le spala si ca ei se tund din cand in cand si se barbieresc, dupa perioadacu buncarul. BIne, trecem peste asta si multe alte greseli din scenariu, e totusi un serial tv, prelungit dupa ce primul sezon a fost premiat cu globul de aur. Cam asta e problema tuturor serialelor tv ce sunt premiate de la primul sezon, se lungesc si daca scenaristul nu e destul de bn seriile urmatoare sunt slabute.
Dar gata cu desfintarea lui Lost...
Pe curand....
P.S. Tocmai m-am apucat sa copiez de pe oDC episodul 3 :D

Comentarii

Postări populare