Jurnal de vacanta. Bucuresti ziua 2

Dupa o seara in care eram cu totii obositi am incercat sa vedem un film. Am avut o adevarata experieta cu descarcarea unu film pentru ca nu am gasit cateva iar altele aveau o calitate proasta. Am adormit a doua si la ora opt m-am trezit singur un pic buimacit, nestind pe moment unde sunt.
Am plecat cu Vanesa si Oana sa spele Oana masina si sa cumpere ceva apoi am luat-o p Ilinca si impreuna cu ea am fost la Teatrul National sa o luam Pe Raluca. De acolo am plecat sa cautam teatrul Bulandra sa ne luam bilete pentru seara la teatru. Am avut ceva de cautat teatrul pentru ca stiam ca e undeva dar un politist ne-a spus ca e in alta parte. Am ajuns la un pod peste Dambovita, ce ducea spre Palatul Parlamentului si dupa spusele politistului trebuia sa il traversam. Teatrul era de fapt in spatele nostru, ne-a luat ceva pana l-am gasit. Apoi am mers pe Lipscani, am vizitat o biserica, Sravapolis, parca, o bisericuta superba si ne-am dus in celebrul "Caru' cu bere". Acolo am servit ceva si ne-am minunat de frumusetea celebrului restaurand din secolul 19. Ne-am mai plimbat un pic si am vazut si celebra "Vale a regilor" care e de fapt un gang amaeneajat plin de restaurante baruri si terase. Am luat metroul si am ajuns in Herastrau. urma sa mergem la Hard Rock Caffe. A fost foarte frumos in parc si totul a culminat cu celebra cafenea. Nu am crezut ca o sa vad asa ceva in Romanaia. Am vazut pe site imagini dar nu credeam ca e adevarat. Servire exceptionala si muuult bun gust. E cel mai tare loc din Romania. Muzica rock buna, mancare buna si multa istorie. Preturile destul de piperate dar merita pentru o iesire la odata pe an. Cred ca o sa fac un obicei de a mege aici de fiecare data cand ajung in Bucuresti. Am incercat apoi sa mergem la Motoare dar inca nu s-a deschis asa ca am mers in "Art Jazz Caffe". In seara asta era concert de chitara si tobe, muzica jazz asa ca am prins repetitiile. Frant de oboseala am ajuns "acasa", fara sa stiu exact unde voi dormii maine dar cu un chef de vorba si voie buna. Sa inceapa petrecera!
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare