O noua atitudine(in curand...)

M-am gandit bine si am hotarat sa nu transform (fara sa vreau, inconstient) acest blog intr-un camp de lupta. Unele lucruri am luat o amploare mai mare decat ma asteptam si se vad din exterior urat. Nu vreau sa patez acest blog cu mizeriile din jurul meu, vreau sa fie un blog constructiv, nu destructiv. Dar nu voi lasa aceasta etapa din viata mea si din existenta blogului fara un final grandios. Va mai exista un singur articol trocos (de la troaca ;)) ), cu care voi incehia aceasta etapa. Vi fi din nou fraierul care trece peste toate mizeriile puse pe seama sa, care va inghitii injuriile si va parea blondutz (apopos de blonzi, mi-am luat stick nou). Mai bine pentru toata lumea sa nu imi mai afisez viata ca un tapet (am vazut niste modele superbe de tapet la camex).
Ma gandesc de mult timp sa dau si o noua perspectiva acestui blog, sa mai adaug o lataura si m-am gandit la niste cronici de film timide, asa cum ma pricep eu, la filme ce le vad si merita sa le recomand. Sunt zeci de filem bune dar o sa incep de la cele pe care le vad de acum inainte sau le revad. Nu neaparat vor fi filme noi, vor fi filme ce m-au impresionat pe moment. ma gandisem sa fac acest lucru peste 20 de articole, de la articolul 200, dar o iau in avans spentru ca am vazut un film bun si vreau sa scriu, in mesajul urmator despre el.
asa ca nu o sa scriu in final "Pe curand..." ci "brb", cu toate ca articolul asta va fi citit de voi dupa ce il veti citii pe cel ce il voi srie de acum inainte (asa e pe blog, stiva, ultimul posta, primul citit)/ Deci...
brb

Comentarii

Postări populare