Depre Birocratie in Romania

Azi am avut ceva treaba la BT Asigurari. De la asiguratorul meu din bacau, stiam ce sediul BT e pe Bucsinescu. Ajuns acolo am aflat sa sediul s-a mutat la World trade Plazza, la Hotel Europa. Acolo a inceput cosmarul. Ditamai sediu de Birouri nu avea un avizier in care sa anunte unde si cum sunt birourile de firme. am cautat etajul 2 de am inebunit, pentru ca acolo unde eram era Mezanine 1 si 2 si mai sus erau etajele 1 si 2, pe unde ajungeai cu un lift ce nu avea lumina. in schimb era frumos. Expozitie de pctura, dar organizare nexa. Nu exista o receptie ci doar irul si nu stiai unde sa te duci.
Cu chiu cu vai, de la Banca transilvania am aflat unde e sediu BT Asigurari, iar acolo am dat de un alt specimen, la fel ca in bacau, care m-a luat la misto, ca lui nu i se pare ca masina e zgariata n parcare , ca la ce service ma duc, ca la reprezentanta nu merge, dar nici altul nu imi recomanda.
Am piedut jumatate de zi, cautand un sediu si completand formulare ca sa nu rezolv nimic. O sa primesc un telefon pentru ca se pare ca exista o problema la Bacau, cu nu stiu ce neplata.
Nu am fost la scoala, abia am apucat sa mananc si sunt frant.
Asta face birocratia din noi.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare