Goran Bregovic


Aseara in Piata Palatului Goran Bregovic si The Wedding & Funeral Orchestra au sustinut un corcert de zile mari in aer liber. Toata piata era plina. Oamenii se intindeau pana la prefestura. Muzica a fost exceptionala in schimb despre atmosfera nu pot spune asta. Nu ne-am pozitionat foarte bine din punt de vedere citadin. ne-am gandit ca daca stam undeva pe mijloc totul va fii OK, dar s-a dovedit ca toata lumea trecea pe acolo si a fost o inghesuiala foarte mare. In fata mea niste pustani ascultau mizica la casti si fumau, fara sa asculte muzica. Nu stiu de ce venisera, bine ca intr-un sfarsit au plecat, apoi un gurp de tocilare dansau ridicol uitandu-se cu incredere una la alta iar in spatele unui tim mult mai mare decat Q nu era nimeni, toata lumea ingramadindu-se in fata mea. Oamenii nu mai au bun simt, treceau prin multime imingand pe cei ce erau acolo fara sa spuna "Pardon", eventual tot la tine uitandu-se urat si se mai si opreau in fata ta, ingramadindu-ne si nelasandu-ti loc pentru respirat. Spre fina am iesit din multime si ne-am asezat intr-un colt de unde nu se vedea scena dar se auzea si am putut dansa si rade.
Al doilea lucru care m-a intigat a fost campania electorala. Cam toti candidatii importaniti sii trimisesera oamenii acolo care sa imparta fluturase dar cel mai smecher a fost Nechita, primarul actual, care a pus concertul ce face parte din Iasi 600, tocmai in campania electorala, astfel impuscand doi iepuri odata.
Concertul s-a incheiat culminand, cu Kalashnikov, cantat si dupa bis.



Pe curand...

Comentarii

Postări populare