Nervi

Am nervi. As fii vrut sa fac CEVA azi, sa scriu finalul la "Egocentrum", sa imi fac caietul la beton, la topo sa fac ultima lucrare, sa modific ceva la plansele in Autocad dar nu am chef. Sunt obosit si vreau sa dorm. De ce nu o fac? Zilele studentului Iesean se incheie azi. Un jeg de festival plin de rateuri, azi si-au zis sa incheie cu o petrecere campeneasca in parcarea de la T6-T7, mai exact in capul meu. Plin de tarabe si mici, din care nu as manca pentru ca au stat toata ziua in praful de aici si in soare, si cica va fi Fanfara 10 prajini dar pana atunci o trupa isi chinuie talentul muzical interpretand piese celebre. Dupa fiecare melodie vorbesc cu publicul adunat sa lungeasca o bere si sa manjeasca un mic cu mustar, si cer socoteala de ce nu sunt aplaudati. Poate pentru ca sunt patetici. INterpretarea melodiei Hotel Cismigiu a fost sub orice critica iar acum au o problema la chitara. Incerc in timp ce scriu sa imi dau seama ce canta. OMG!!! Feonix?! Au curajul asta. Festivalul a inceput cu ei. Singurul lucru bun din tot festivalul asta. S-au gandit ca merge, poate ca daca a inceput bine sa se si termina bine.
Si cum stateam eu as prin camera, am ineput sa recitesc anumite bloguri si mi-am adus aminte ca CNA-ul a interzis spotul antenei 3, cel cu "alege-ti conducatorii cu grija" ca cica nu e bun in timpul campaniei. E cel mai genial clip (il gasiti in arhiva mea). Dar na, hai sa dam in Antena 3, ca nu pupa in cur PD-l-ul cum face o buna prietena de-am ea si cu embrionul de gagic care si-au schimbat culoarea politica pentru orice eventualitate, in caz ca primaria Bacau e castigata de acul de siguranta.
Dar incep sa nu mai aiba sens ceea ce scriu. ideea era ca CNA-ul a interzis clipul dar nu se ia de Irealitatea TV, punct net, care face campanie PD-l in jurnalele sale.
Ca sa il parafrazez pe mult prea celebrul Mircea Badea (la Mare si la munte) o sa concluzionez cu "Traimi In Romania si asta ne ocupa tot timpul" dar voi incheia cu al meu
pe curand....

Comentarii

Postări populare