300(+2)

Da, am ajuns la 300 de mesaje postate pe blog. Ma uitam acum sa vad cat a trecut de la 200 la 300, doamne cat e! Atatea stari, attea trairi. Nimic nou intre astea doua aniversari. Nu am inceput nimic nou. In schimb nu m-am mai razbunat pe nimeni in scris, asa cum am promis si am incercat sa ma cenzurez.
Am avut o tentativa de a muta blogul pe wordpress, dar nu imi place gazda, blogger e mai friendly. Ce v-a urma? Nu stiu. Nu ma extind ca trustul intact al lui Voiculescu, poate voi incerca un nou blog, de nisa in care sa postez tot ce am scris pana acum dar nu stiu cati cititori va avea. Asa ca nu stiu daca merita. Plus ca imi este frica de plagiat. Nume noi in blogrol si cam atat.
Acet mesaj e al 302-lea. Numarul 300 a fost cel pentru Q, fara sa imi dau seama. Ma bucur ca hazardul a facut asa. Ma bucur ca articolul ce trebuia sa aniverseza blogul l-a aniversat pe el.
Nici nmu credeam ca o sa am 300 de mesaje in primul an. Acus voi sarbatorii un an si am ceva emotii.
Ne revedem cu jurnalul de calatorie pe ziua asta, sper sa am net la Arad.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare