Jurnal de calatorie - ziua 11

Daca nu e 7 e 8 si de fapt e 9.
Mama ne ameninta ca plecam la 7 dar la 8 am luat masa si am plecat la 9. Drumul ce urma nu era lung ci greoi, numai serpentine. Am avut si doua opriri, pe langa cea de la Peco.
Prima oprire a fost la Manastirea Toplita ctitorita de Miron Cristea, primul Patriarh Roman. Biserica veche, din lemn,este pictata pe panza iar apoi panza aplicata pe lemn. Pictura se pastreaza foarte bine iar in interior sunt ingropati parintii I.P.S.
A doua oprirea a fost la Petru Voda. Parintele Iustin a ridicat o manastire foarte frumoasa si zi de zi sunt peste 100 de oameni la dumnealui sa vabreasca, sa-i binecuvanteze. Bisrica este micuta si este pictata in exterior cu albastru la fel ca Voronetul. Nu am inteles de ce catapesteasma a foat imbracata in Plexic Glass, lucruj care nu mi-a placut de loc.
Peisaje frumoase si un drum greoi dar in final la 8 jumatate eram acasa. Am stat de vorba cu cei ce ne asteptau, am impartit cadouri si am mancat ceva dupoa care m-am culcat. Era ora 10 cand m-am pus in pat. Nu am mai fost in stare sa scriu nimic, sa scot pozele. Eram rupt. Dupa 12 ore de somn am inceput si eu incet sa imi desfac bagajele si sa imi oranduiesc treba.
Calatoria mea s-a terminat aici...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare