3 2 1 1 si Fata Barfitoare din NY

In momentul asta am in calculator 3 episoade din Prison Break seria 4, doua din Gossip Girl seria 2, unu din Californication seria 2 si unul din Dexter seria 3. Dar nu ma incumet sa ma uit la ele, mai astept... Oricum dupa 20 septembrie se intorc si celalalte seriale.

Si da, am vazut Gossip Girl seria 1 si pot spine ca este super. E singurul cu adolescentice imi place. Imi aduc aminte ca eram prin liceu si trebuia sa cumpar un cadou unei tipe Era genul care citea carti din colectia Chic de la Polirom si nu stiam exactce carti avea de pe acolo. Asa am descoperit la nemira Gossip Girl, un fel de Sex in the City pentru adolescenti, asa scria pe coperta. Am ramas uimit cand am aflat ca s-a facut serial sitocmaide aceea am vrut sa-l vad. Bine ca nu e un soap ca The OC si l-am privit cu interes.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare