3 filme


Saptamana trecuta, dupa ce ca am fost la Iasi la o marire ce nu am mai dat-o, long story, am vazut si 3 filme ce merita atentia voastra. Dupa lunga perioada in care nu am mai vazut nici un film, fiind captat de seriale, am inceput timid, sa vad filmele rexomandate de cunostintele mele. primul film a fost Butterfly on a Weel, un thriller psihologic cu Pierce Brosnan in rol negativ. Exista familii ce par perfecte, a caror poveste pare a fii de reviste, insa in spatelort acestor povesti se pot ascunde secrete.


Si daca tot venii vorba de Pierce Brosnan, o sa va propun un alt film, Mamma Mia. Muzicalurile sunt unele din filmele mele preferate. Dar de obicei intr-un muzical faci muzica dupa actiune. In Mamma Mia este total invers Muzica formatiei Abba, s-a lipit perfect pe actiunea povestii de comedia romantica. Daca nu ar fii cantat in film muzuca asta minunata atatia mari actori, filmul ar fii fost o alta comedie romantica cu tema nuntii. Asa am auzit-osi eu pe Meryl Streep cantand, si canta fenomenal. Citisem intr-o revista ca Meryl s-a luptat cu Madonna pentru rolul din Evita si a declarat la vremea respectiva ca o va omora pe aceasta daca va lua rolul. Nu s-a tinut de cuvant si azi ne putem bucura de amandoua.


Cine spunea ca Matrix nu a influentat cinematografia, s-a inselat drastic. Ideea e interesanta dar filmul incearca sa fie un matrix al Universal Pictures,cu gloante ce se deplaseaza circular si cu personaje ce opresc timpul, exact ca in Matrix. Dar cum mie mi-a placut Matrix, mi-a placut si asta. pacat de Angelina ca e atat de slaba.




Si acum trei filme ce vreau sa le vad :
Righteous Kill



Tropic Thunder


Boogie



Pe curand...

Comentarii

Postări populare