Gray's Anatomy

A fost o perioada cand nu mai suportam Gray's Anatomy si mai ales personajul principal.
Ieri am vazut episodul de inceput de sezon si dupa mult timp \meridith mi s-a parut iar frumoasa. Episodul a fost fantastic. Ironic, romantic si dur in acelasi timp. Christina a fost personajul meu preferat in episodul asta. A zis-o dar a si patit-o. Episodul e o trezire a realitate a celor din spital cand afla ca nu mai sunt printre primele spitale, dar cred ca si o trezire a scenaristilor care s-au culcat pe lauri si o lasasera oale cu serialul, devenind un soap.
Am ras in hohote la ironiile fine, am ramas socat la doua scene si m-am innecat de ras cand am vazut ceea ce isi imagineaza Christina.
Dan a aparut dar nu in visul de coma al lui Izzy. Din fericire ea e inca bine. Sper sa nu se modifice ceva.

Maine incepe scoala. Acus plec la Iasi. Ca de fiecare data am emotii. Am asteptari si responsabilitati. O sa fie altfel, cu toate ca pare la fel...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare