Fotomaraton

Institutu francez a organiat azi un fotomaraton. 12 ore, 12 teme, 12 fotografii. Nu am participtat la cest maraton foto pentru ca mi-a fost rusine de aparatul meu compact, acolo vin profesionisti, dar poate la anu' o voi face.
Fiind prezent acolo, la sfarsit, am observat de pe o banca cum intrau pe rand toti cei 500 si ceva de concurent. Erau acolo profesionisti, cu aparatele lor sofisticate, increzatori de munca depusa, erau pustani, cu aparate compacte, ce sperau sa castige, ce se legau de acest concurs ca de o salvare, erau pusti de bani gata ce isi satisfaceau un orgoliu, pusti ce cautau distractia, altii simandicosi, ce se cunosteau de la tot felul de cluburi si cercuri de fotografie si o alta categorie aparte, la care eu le-as da premii, visatorii.
Visatorii sunt aceia ce au aparate bunicele si sperante mari. Autodidacti, membri a comunitati online si nu a cluburi de fotografiere, oameni cu vise si dorinte mari datoriat sufletelor lor mari. Ei ar trebuii sa castige, nu profesionistii si nici cei ce sunt membri in cluburi si asociate de fotografi.
e interesant sa fi undeva afara si de acolo sa-i privesti impartial, si pentru cateva momente sa intrii in lumea lor, din ceea ce auzi la ei, din perspectiva lor subiectiva...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare