13 B, parca

Am ajuns la liceu si mai greu decat ieri am dat de profa. Era pe undeva pe jos. Nu se astepta cu noi acolo. Uitase total de noi, de faptul ca trebuia sa venim, ca trebuia sa ne dea materiile, programa si toate alea. Insa daca am venit ne-a luat la ora. 13 B, pregatire pentru bac cu o clasa rebela. Cand am intrat se fugareau prin clasa si mancau. Au inceput sa o serveasca pe profa cu tot felul de prostii insa ea a refuzat. le-a spus ca noi suntem studenti si ca facem practica petagogica. Una din ele, mai intepata a spus ca nu aratam a studenti.
45 de minute profesoara a lucrat doua probleme supide pentru bac, cu ei la tabla. Trei calcule la fiecare problema, calcul de volum sau arie, adunari, adunari si scaderi. Cu toate ca a doua problema avea acelasi prinicpiu cu prima tot nu au stiut sa o faca. Din 18 elevi dintr-o clasa din asta, cam 5 inta in bac , din care 3 il iau. Nu au cum sa il ia daca nu gandesc ce trebuie sa fac, daca la aproape 20 de ani gandul le sta la joaca ca niste copii de clasa a 4-a. Roxy s-a semnat pe tabla cand a iesit la problema si cand s-a intors in banca a flocait toate colegele pentru ca au ras de ea si pe doi baieti ca au ras de flocaiala. Un tip saracul se chinuia sa dea raspunsul corexct, el chiar vroia sa ia bacul, dar nu aveai cu cine. Degeaba ii ameninta profesoara, degeaba ii certa, ei tot se prosteau, ei tot la joaca se gandeau, si repet, au aproape 20 de ani.
Oare la o asemena clasa o sa predau si eu acum? Nu cred ca o sa fac fata cu ei, sincer.
Doamne ajuta!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare