Ca in filmele cu prosti sau mai bine spus ca la stirile din prime time

Am fost la Carrefour sa imi cumpar unele lucruri de care aveam neaparata nevoie si cum am uitat ca e Mosi Nicolaie in noaptea asta am ramas inm armurit cand am vazut puhoiul. Trei echipaje ale politie rutiere incercau sa faca ordine nemailasand masinile sa intre in hipermarket. Parcarea era full. Asa ca a ma parcat pe undeva prin apropiere si am luat-o pe jos. Nu vazusem niciodata asa un puhoi de oameni, doar la noaptea reducerilor in mall, in anul 1 cand am fost si parca nici atunci nu era asa. Avand in vedere ca e foarte mare si era foarte mula lume. Insa cat am stat pe acolo lucrurile s-au mai linistit.
Un politist a spus cand am trecut pe langa el ca nu o sa mai ramana dulciuri in hipermaket. mai lipsea presa si era tot tacamul. Mereu ma intrebam cand vedeam la stiri cum e in hipermarketuri inaintea sarbatorilor si mereu ma intrebam de ce merg oamenii pe ultima suta de metri la cumparaturi si uite-ma si pe mine in puhoilul de oameni, alaturi de parinti disperati ce cautau jucarii, cautand dvd-uri blanck si Mister Muscle.

In Mall, la Bambou coada era ingrozitor de lunga. Alte persoane, alte cadouri, noro c ca s-a redeschis Carturesti si am putut sa ma relaxez uitandu-ma la carti si la ceiauri. Mi-am si luat ceva ce imi doream de mult, un pahar-termos-infuzator, in care iti poti pregatii ceaiul sau cafeaua si bea fara a mai folosii alte pahare sau recipiente. Si sa nu uitam de ceaiul negru cu portocale pe care mi l-am luat si cu care ma delectez in acest moment, cat scriu articolul, pe muzica balcanica.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare