Cel mai ciudat bal

Tocmai m-am intors de la balul celor de la arhitectura. Impresii la cald?
Cine spunea ca arhitectului ii lipseste o doaga nu gresea.
Sa incepem cu inceputul. Cica era bal mascat. Cam 3/4 erau mascati si mai multi din jumatate din cei mascati erau imvracati ca in Viena renascentista, cal la balul vienez, cu masti de portelan sau cu pene. Mai erau cateva sataniste pictate pe fata si pe mainei ca Madonna in Frozen, vreo doi din epoca de piatea, un doctor, o camerista sexy vreo doua gheise si naiba site ce mai era.
Tipele care nu erau mascate, erau hot. Adoca chiar erau frumoase multe din ele. Slabe si cu atitudine. Dar canc a inceput muzica am picat. Adica chiar nu gaseam de cine sa ma indragostec, Gata cu idealul meu de arhitecta blonda. Dupa cateva cantece oldies de incalzire si cateva clubbing a inceput adevaratulk show cu o muzica din care nu intelegeam nimic, pe care nu puteam sa dansez, o muzica in care Sue Paparude iti parea ceva comercial. Toti intrasera in transa si levitatu isteric pe ritmurile de punk combinat cu rock si clubbing, dracu stie cum se cheam genul asta de muzica cand toti sar si se trantesc unii in altii. M-am speriat...
Sicer, unul mai distrus ca altul.
Oare reusesc sa ma trezec la 7 avand in vedere ca e 2 jumate. Imi tin pumnii :)).
Pe curand...

Comentarii

Postări populare