Evolutii

Azi s-a luat curentul timp de jumatate de ora. A fost una din cele mai lungi jumatati de ora pe care le-am traity. Am plecat din camin sa imi scot niste bani de pe card, fara sa realizaz ca fara curent nu merg bancomatele. LAaiesirea din tudor se crea se ma orae coada de masini debusolate de nefuncionalitatea semafoarelor ce oricum sunt montate in intersectiile din Tudor de mai putin de jumatate de an.
Din mall iesea lumea vartej insa eu innainam stiind ca mallul are un generator propriu, generator ce din pacate nu functiona. Si cum mallul nu are suparafata vitrata decat la intrarea hidoasa ce tocmai a tapatat mallul. Pe culoare era un intuneric de abia reuseai sa ajungi, noroc ca sunt un cunoscator al complexului (:)) ) si m-am descurcat sa ies pe usa cealalta pentru ca nu vroiam sa ma intorc pe unde venisem ca sa nu ma fac de cacao.
LA class nu mai aveau nimic pentru ca toate nebuniile alea fuctioneaza gtot pe baza de curent si inafara de niste sanwisuri reci e nu puteau fii incalzite la microunde pentru ca (daaah) nu era curent, nu aveai ce face.
MAcar in camin, avem lumii de urgenta, nu ca im mall unde era intuneric (ha domnu Iulius Group) si cu toate ca atunci cand am ajuns in camin venise curentul, netul a ajuns abia dupa 5 ore si parca in astea 5 ore aveam nevoie mai mult ca oricand de net.
Asa ca m-am apucat de tema la dinamica iar dep la la 9 si ceva pana la 11 cica am iesit la un suc, de fapt am asteptat sa ies la suc si am ramas de amanrt in fata la T11 pentru da dupa lungi discutii s-a deliberat ca ceilalti merg la aniversarea unui Nicu pe care nu il cunosc si al care educatia mea nu imi permitea sa ma duc acolohodoronc tronc.
Singurul NIcu pe care il cunosc, si nu ma mandresc cu asta sarbatoreste si el cu cativa colegi.
Oare m-a sunat Marioara anul asta sa imi spuna La Multi Ani ca in fiecare an?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare