Wekendul cu 3 sambete

Si uite cum am ajuns si acasa, dupa ce am plecat de unul singur acasa, cu masina, intr-o urata zi de joi, plin de draci si de frustari. M-am odihnit, m-am distrat, am votat si am vizitat. A fost un weekend lung sau cum le place la cei de la tv sa spuna, o mini-vacanta.
Ce a fost ciudat in acest weekend a fost ca trei zile la rand am avut impresia ca e sambata. Cum asa?
Pai vineri am avut impresia ca e sambata, pentru ca venea dupa ziua in care ajunsesem acasa (care fusese joi), apoi sambata am stiut ca e sambata (daaaah) iar duminica am acvut impresia din nou ca e sambata pentru ca era ziua dinainte zilei in care trebuia sa plec. Da si azi am avut impresia all day ca e duminica. Am si zis la un moment dat ca e duminica lui mama
Asa, cum a fost, cu 3 sambetre, fiecare altfel, una prin oras toata ziua, una acasa si una jumi-juma, a fost super si mai vreau. Acum ma intorc la ale mele, la scoala si la existenta de student.
Si La Multi Ani cu o zi dupa pentru toi Andreii si Andrelele ;))!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare