Cronica

Se pare ca 2009 chiar incepe bine. La PRO tocmai a fost Fire&Ice:Cronica dragonului, filmul romanesc realizat de Media Pro Magic, despre care scrisesem acum ceva timp be blog. Filmul are la baza o poveste scrisa de Stelian Turlea, un cunoscut scriitor de carti pentru copii. Asa ca actiunea este usor previzibila iar efectele speciale pe care doream sa le vad sunt usor stangace. Dar pentru primul film cu efecte speciale, este mai mult decat reusit. Ceea ce conteaza foarte mult in acest film este jocul actorilor. Filmul este bine interpretat, imi place din ce in ce mai mult Oana Pellea, si are o engleza perfecta. Actorii americani sunt alesi pe sparnceana, li se potrivesc rolulile iar cei Romani ne mandresc. Printesa, de fapt actrita care o interpreteaza pe printesa(Amy Acher) mi se pare ca semana cu Daciana Sarbu :P.
E un film placut pentru copii, ce sigur va placea. Acest tip de basm anglo-saxon e in trend, cu toate ca am recunoscut si putina influenta roamaneasca. Imparatii puteau fi usor numiti Verde Imparat si Rosu Imparat :). Mai recomand filmul celor ce inca se considera copii.
Filmul mi-a adus aminte ca Eragonul meu nu a ajuns inca. Urasc Posta Romana si birocratia. Insa astept cu nerabdare al doile film Eragon, ce sper sa fie calumea si nu ca primul.

Acum, ma duc sa vad The Curious Case of Bejamin Button, ca e nominalizat la vreo 3 categorii la Globul de Aur printre care Cel mai bun film dramatic si cel mai bun actor in rol principal intr-un film dramatic- Brad Pitt, ce vad ca joaca in filme nu num e lungi sau in comedii tampite, nu pot sa cred ca Byrn after Readin e propus la cea mai buna comedie si nu pot sa cred ca acel film e scris si regizat de cei ce au scris si regizat No Contry for Old Man si ca in el joaca numai actori mari. Sau poate ca nu inteleg acest trend american in care actorii mari joaca in filme tampite (vezi doamne originale, moraliste, etc) sau in filme independente. Apreciez mult mai mult Tropic Thunder, pentru care Tpm Cruise a primit o nominalizare la Globuri decat Burn after Reading.
Ok. Ma opresc aici.
Pe curand...

Comentarii

  1. 2009 superb iti doresc.Si eu sint de acord .Si mie imi place din ce in ce mai mult Oana Pellea!Iar engleza e intr adevar perfecta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare