Ce sunt prietenii si de ce avem nevoie de ei (?)

O veche vorba spune ca prietenii sunt ca vinul, cu cat mai vechi cu atat mai buni. INsa zilele astea am auzit o vorba si mai buna. Cu prietenii te certi mai repede si te impaci mai greu.
Si atunci de ce ai nevoie de ei?
Am trecut prin diferite stari zilele astea. De la ras ca prostul, la suparare, furie si acum tristete. E usor sa pierzi pe cineva dar treci greu peste asta. Oricat de dur si de rece incer sa par, nu imi iese iar teatrul asta nu pot sa il mai joc. Mi-am propus asta zilele astea, scrisesem intr-un articol, insa aseara si azi m-am tot gandti daca e bine sau nu.
Sunt lucruri peste care trebuie sa treci si sacrificii pe care sa le faci, trebuie sa faci compromisuri, asta insemana o prietenie.
Acum, cand am mai adaugat un pic de experienta la capitolul prieteni, am tras concluzia ca prietenii sunt un rau necesar. Poate ca asta a fost o llectie pe care a trebuit sa o invat, poate ca de aici se va vedea o schimbare in timp, indiferent de deznodamant. stiu cum sa actionez, stiu cand sa spun stop ca sa nu o fac prea tarziu si prea urat. Regulile jocului se vor schimba pentru o mai buna intelegere.
Insa cand ma voi scula, pre multi voi popii si eu.
Zilele astea mi s-au intarit niste principii si am redesopeit oameni prafuiti de timp. oameni ce vor meriat pe viitor mult mai mult.
Am convingerea ca va fii bine (Sa nu ma dezamagesti).
Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare