505 - Leapsa

Daca tot am sarit de articolul cu numarul 500, fara sa imi dau seama, si ma gandeam cum sa fac sa sarbatoresc acest eveniment, iar ideile nu veneau, am hotarat sa accept provocarea Ralucai si sa fac acest nou tip de leapsa pe blog. Si feleictari iubire pentru leapsa ta :*.
Poftiti regulile:

1. Put your music player on shuffle (ALL MUSIC)
2. For each question, press the next button to get your answer
3. You must write an answer for each one no matter how correct or silly it may sound!
IF SOMEONE SAYS “IS THIS OK?”…
Blondie - Maria (De ce oare?)
WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Loredana - Music take me high
WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Delerium - Lost and Found (Nici nu stiam de piesa asta. Merge)
WHAT IS YOUR MOTTO?
Suzanne Palmer-Free my love (De unde sunt melodiile astea?)
WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Tori - Gold Dust (Mai bine nu se putea :)) )
WHAT DO YOU VERY OFTEN THINK ABOUT?
Coldplay - Clocks (Ma stiam eu depedent de ceas, dar nici asa!!!)
WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Fedde Le Grand Feat Mc Gee - Just Trippin Vinyl (Oare?)
WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
WALTZ WIENNESSE - BALLSIREN (POate se potriveste ritmul piesei, nu titlul)
WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Bryan Adams & Rod Stewart - All For Love (Asta poate ar fii misiunea mea carmica, nu ceea ce e cu adevarat!!! Ce m-as mai spiritualiza daca ar fii asa. mama si Ioana ar fii atat de bucuroase.)
WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
B- Freaks - Somebody`s watching me (paranoia din mine, chiar merge :)) )
WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
KLF - What Time Is Love (frumos!)
WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Carole King & Louise Goffin - Where You Lead (=)) Chiar ca vreau pisesa asta :)) )
WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Tchaikovsky - Swan lake (Acolo am ascuns-o pe Elodia :)) Domnu' Dan! :)) )
WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Deadmau5 - Vanishing Point (nici de piesa asta nu aveam habar. Si a picat naspa...)
WHAT’S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Disney - Jungle Book - The Bare Necessities (nu se poate :)) De ce??? Radeti cat vreti. ne condunce hazardul!!!)
HOW WILL YOU DIE?
AuraUrziceanu- Too late now (Oare?)
WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
Elvis Presley - In The Ghetto (mama, da ce viata tulmutoasa am!)
WHAT MAKES YOU LAUGH?
DJ Mike Cruz Presents Inaya Day & Chyna Ro - Movin' Up
WHAT MAKES YOU CRY?
Laura Stoica - Hei, hai, vino (daca ma gandesc cum a murit fata asta, sau daca ascult versurilee calumea, poate...)
WILL YOU EVER GET MARRIED?
X-Press 2 & David Byrne – Lazy (of, din pacate...)
DOES ANYONE LIKE YOU?
Chicanos - Suki Suki (si eu ce concluzie sa trag? Refrenul? : Lalalalalala... Muevete???)
IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
Loredana - Aprinde o tigara / Tu nu mai esti al meu (Tango trip 2) (Of, of, of... Ironia sortii!!!)
WHAT HURTS RIGHT NOW?
Tapinarii - Idei Preconcepute (Ioana!!! E pentru prima data cand iti multumesc pentru melodia asta pe care nu o inghit si pe care nu inteleg de ce o mai am in playlist, dar s-a potrivit prea bine!!!)
WHAT WILL YOU TITLE THIS AS?
Within temptation - The promise (Nu mai comentez nimic aici pentru ca nu stiu ce sa zic.)
Dau mai departe leapsa, Ronei, ca asa mai scrie si ea ceva pe blog :P

pe curand...

Comentarii

  1. :*:*:* Mc,iubire. Si a ta a iesit faina...confuza. Ciudata. Poate cum esti tu. (ciudat intr-un sens cat se poate de bun) Imi place aia cu Ghetto. :)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare