Diverse

A trecut ceva de cad nu am mai continuat sa va povestesc despre minivacanta de 1 mai. Am racit si nu am mai avut puterea de a mai scrie. M-am intors la normal. Scoala, proiecte, vise...
Azi nu am fost la scoala, ma simt slabit de la raceala dar de maine incerc sa ma apuc de treaba ca sunt un pic in urma. Am nevoie dce ceva ajutor si cine ma poate ajuta e deja satul de mine. Aper sa ies din asta ca se strange lantul.
Sa vina caldura si sa ne bucuram de vremea buna.
M-am amuzat copios ca in plin an de criza ministrii PD-L-isto cheltuie bani pe camapanii sportive si imnuri opentru turisam cand profesorii mor de fomane. Dar fiecare cu intelerele lor. Clipul ministerului turismului e destul de dragut iar imnul turistic e reusit, insa nu stiu daca astea sunt prioroitatile Romaniei acum.



Scuzati poza de pe filmulet. Asa l-am gasit pe youtube. Poate e ironie sau e un fan al ministrsei. Mie imi place melodia, altceva nu mai comentez.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare