Italieni, prostani si muzica buna

Aseara, cand imi venise in cap idea despre articolul asta, avam ceva in cap si despre prostani. Acum nu imi pot da seama despre ce vroiam sa scriu, dar titlul l-am pastrat asa.
Nu exista ceva mai rau ca romanii intorsi din Italia. Daca e August, s-a umput Bacaul. Traficul e ingrozitor, sunt soferi ingrozitori, strazile sunt pline, magazinele la fel. Ii recunosti usor pe strada. Barbatii poarta pantalni trei sferturi si gentute mici pe o parte. Cant se intalnesc cu alte grupuri vorbesc tate si cu accent italian, la fel ca Ramona Badescu.
Nu stiu cum de nu mi-a trecut prin cap sa scriu despre ei la cei cu atalsul de mitocanie.
Nu sunt exremist dar cand ii vad imi vine sa ii omor pe toti. Nu ii suport, sa plece inapoi in Italia.
E rau cand esti prost dar cad te mai intorci si fudul, e vai de tine.

Si in final o sa postezi si o melodie ce imi place la nebunie.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare