Exclusive

Cu toate ca nu vroiam sa mai scriu nimic pe blog despre vreo cearta de la scoala, pentru ca orice scriu sau spun se interpreteaza aiurea, am hotarat sa mai fac aceasta ultima lamurire.
Am inteles ca asa face si Badea cu Huidu, si daca ei au recunoscut ca au gresit si eu am sa afirm acum ca imi cer scuze fata de Mihai, si de modul in care l-am judecat in legatura cu organizarea cursului festiv si banchetului. S-a dovedit ca este singurul cerebral si ca schimbul de replici pe mail, pe blog si la scoala au fost spuse la nervi, fiecare incercand sa isi apere onoarea. Bine ca nu mai suntem in acele vremuri, pana la Primul Razboi Mondial, ca acum sa ne duelam si o strangere de mana si o recunoastere a greselii e de ajuns.

O a doua referire o sa fie la titlul articolului ce se refera doar la faptul ca avest articol este exclusiv pentru Mihai, sau altfel spus, mai manelistic: cu dedicatie speciala. Orice alta asemanare a titlului cu orice alt lucru este in mintea voasta bolnava.
Cat despre ceilalti oameni de care m-am luat pe blog, avand in vedere ca m-au amenintat si m-au denegrat in mod obsesiv, ca au facut remarci urate si mincinoase la adresa mea in privat cat si in colectiv, astept de la ei sa isi ceara scuze in mod public asa cum am facut acum eu cu Mihai. Iar daca viseaza ca imi voi cere eu scuze, cand eu doar m-am aparat, se inseala amarnic iar lucrurile nu vor trece de la sine pentru ca nu mai sunt dispus sa trec peste.

Astea fiind spuse va doresc o organizare cat mai fructuasa si Mihai, poti sa te bazezi oricand pe ajutorul meu, in legatura cu aceste evenimente de sfarsit de an.

Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare