New Leapsa

Am un chef nebun de joaca si m-am gandit la o leapsa pe blog. Asa ca am dat cautare pe Google si am gasit-o pe asta la vreo 3 blogari asa ca am hotarat sa o fac si eu. O sa o dau mai departe tututor din blogrolul meu cu toate ca sunt niste puturosi si nu au mai scris de mult.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând:
“libertate? Si cand ne intoarcem de la lucru, dam drumu la" Petre Popescu - Supleantul

2. Fără să verificaţi, cât e ora?

20.15

3. Verificaţi!

20.14

4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?

Pantaloni de trening si tricou.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

Pe google dupa leapsa si la House M.D.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Galagie pe hol

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Sambata am fost la medic ca sa imi confirme ca nu am gripa porcina :|

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Ca eram la master in Danemarca si brusc nu mai stiam engleza

9. Când aţi râs ultima dată?

Acum cateva ore, pe palier

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?

Dulapuri suspendate

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Un proiect de casa facut de un arhitect celebru

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Echelon Conspiracy, aseara

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Mereu vad cate ceva neobisnuit

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

as fi vrut unul mai captivant, asta parca e un caiet de amintiri.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!

Greu... Mai nou joc Fish Ville pe Facebook

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?

Dana

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Aveam un nume dar nu imi vine acum

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Nu

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?

Ai noroc ca imi esti simpatic :))

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Resursele


21. Vă place să dansaţi?

Imi placea candva!

22. George Bush?

Niciodata

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

Publicitate

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească acest chestionar?

...hm... cine vrea...


Pe curand...

Comentarii

Postări populare