Noua mea colectie: Ochelarii


Din totdeauna am avut o fixatie stupida cu cate ceva din care apoi am facut o colectie. Am avut colectie de pietre, de ambalaje, de bani, de suveniruri de la eclipsa si cine mai stie ce.
De curand am observat ca mi-am marit numarul de ochelari ciudati/haiosi si cred ca o pot numii o minicolectie.
Ochelarii mei cu zabrelici, pentru zi, sunt in trend. Au cateva zabrele sus ce pot incomoda vederea, dar in timp de obisnuiesti cu ei. Oricum e o pereche cu care imi sta si mie bine, cam toti ochelarii pe care i-am probat imi erau mici.






Ochelarii cu zabrelici de club. I-am vazut prima data la cineva intr-o poza, apoi in House M.D. iar apoi intr-un videoclip. Am zis ca neaparat trebuie sa am si eu si le-am facut inaugurarea la ziua Vanesei. Sunt nemaipomeniti cand esti ametit si nu te mai deranjeaza la vedere pentru ca oricum si fara ei tot nu vezi.





Ochelarii supradimensionali. Mi-am luat de 1 Mai la mare si i-am purtat la celebrul concert al lui Ritzi de 2 mai. Atunci mi-a cerut o tipa ca sa faca poza cu ei si i-au luat interviu cei de la Realitatea pentru ca era amuzanta. I-am mai purtat la concertul lui Christian Green, cand am fost fotografiat de organizatori.




Ochelarii 2009. I-am cumparat pentru revelion si i-am uitat acasa. Doar ca mai existau persoane cu ochelari din astia asa ca m-am pozat cu ochelarii lor. M-au enervat la culme ca mi-a intrat sclipici in ochi si m-am frecat intr-una si ma inrosisem.





Ochelarii 2010. Am crezut ca nu voi gasii anul asta pentru ca au apartut mai tarziu. Sunt mai haiosi decat cei din 2009 dar mai urati totodata. Sper ca anul asta sa nu ii uit.






Ochelarii de zi de nastere. Cea mai recenta achizitei, azi, luati cu ideea de ai purta acusica, la ziua mea dar si la petrecerile de aniversare ce vor urma.






P.S. : Vreau sa dedic acest articol Anei-Maria, care s-a luat pe facebook de ochelarii mei supradimensionali si care de curand si-a facut si blog. La cat mai multe articole.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare