Leapsa

Am preluat această leapşa de la Ancuta. Chiar aveam chef de o leapsa.

1. Principala mea trăsătură:
Altruismul.

2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat:
Umorul cu bun simt.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie:
Inteligenta subtila.

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei:
Devotamentul şi dăruirea.

5. Principalul meu defect:
Mă supăr uşor, imi trece repede is nu pot spune NU.

6. Îndeletnicirea mea preferată:
Quality time: cititul, scrisul, petrecerile.

7. Fericirea pe care mi-o visez:
Sa fiu realuzat: sa am o familie frumoasa, o slujba realizata si prieteni buni.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire:
Sa nu mai pot zambii.

9. Locul unde aş vrea să trăiesc:
În România, la Cotroceni.

10. Culoarea mea preferată:
Albastru gri

11. Floarea care-mi place:
Magnolia

12. Pasărea mea preferată:
Soimul.

13. Prozatorii mei preferaţi:
CCamil Petrescu, Mircea Cartarescu, Mircea Eliade, Dan Brown, etc.

14. Poeţii mei preferaţi:
Bacovia, Blaga

15. Eroii mei preferaţi din literatură:
Tic din Ciresarii.

16. Eroinele mele preferate din literatură:
Personajul principal din Arta Conversatiei

17. Compozitorii mei preferaţi:
Bach, Mozart, Ceaikovski.

18. Pictorii mei preferaţi:
Tonitza

19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală:
Strabunicul meu, tatal bunicii mele de pe mama.

20. Ce urăsc cel mai mult:
Lasitatea si oamenii cu doua fete.

21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere:
Puteri extrasenzoriale :D

22. Cum aş vrea să mor:
Fericit si implinit.

23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă:
Greselile copilaresti.

24. Deviza mea:
Fa tot ce trebuie sa fac ca sa reusesti ceea ce iti doresti insa fara a creea prea multe pagube colaterale.

Pe curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare