Ce-i cu telefonul?

Ok, imi place Gaga. Imi place ca e ceva nou si ca e altfel de fiecare data; din ce in ce mai extravaganta.
Nu imi place Beyonce. Nu imi place de ea ca e intruchiparea pitzipoancei negresa. Pe bune. Daca nu isi fataie curul, ori se balaceste in bijuterii (avea un videoclip cand statea intinsa in bijuterii de aur) ori isi pune un costum metalic auriu ori isi fataie curu' intr-o haina de blana si apoi de o masina. Danseaza bine, arata binisor (cur prea mare si sani prea mici) da nu imi place.
De la ce m-am luat.(?) Acum ceva timp (sa fie vreo 2 luni) am vazut pe un blog noul clip al lui Bibi cu Lady. Melodia se numeste Videophone si 3/4 din refren asta spun. Sincer nu mi-a placut melodia de loc.
Ascultati-o si voi:



Azi cautam o melodie de la Gaga, in care e ea mai normala (ca sa aflu ca e veche melodia, si eu credeam ca e hot) si dau pe site-ul ei oficial de noul videoclip al lui Gaga cu Bibi la melodia Telephone. Ce plm au astea? Beyonce cu Lady Gaga canta videophone si Lady Gaga cu Beyonce canta Telephone? Da nu ai inspiratie de loc fetele astea?
Sincer nu am ascultat melodia pentru ca sunt la un calculator ce nu are placa audio, au are da nu vrea sa se dea vazuta (e mai timida). O fi aceasi melodie, dat totusi au videoclipuri separate si nume oarecum diferite si ordinea de prezentare e si ea diferita. Sau amandoua is innebunite dupa telefoane si videoconferinte incat au lansat doua piese pe tema asta. Sau ar mai fi varianta 3: Au un sponsor de la telefoane.


Pe curand...

Comentarii

Postări populare