Ciudateniile mele

Hai sa incerc si eu leapsa asta cu lucruri ciudata, dar mi-e ca nu o sa le aleg pe cele mai bune 10 ciudatenii ale mele :)).

1. Sunt ordonat. Am locuri speciale pentru fiecare lucru. Cand imi cumpar ceva stiu exact unde va sta sau cand il voi purta. Cand plec undeva imi fac bagajul cu ceva timp inainte ca sa fiu sigur ca nu uit nimic.
2. Am impresia ca uit si de aia rog pe cei de langa mine sa imi aminteasca sa fac cate ceva sau imi pun memento pe telefon, cu toate ca foarte rar (un caz la 100) se intampla sa uit ce trebuia sa fac si memento sa ma ajute.
3. Cea mai tampita ciudatenie e cea cu usa. Am impresia ca nu am incuiat usa si ma intorc din drum sa o mai verific odata.
4. Nu retin numele persoanelor cu care fac cunostiinta. Imi i mult timp sa le retin, insa memoria vizuala ma ajuta. Mi se intampla sa vad un om pe strada si sa ma chinui sa imi amintesc de unde il stiu, si imi dau seama ca e un vanzator de la un magazin la care am fost odata.
5. Daca nu imi amintesc ceva, nu ma las pana nu imi amintesc. Prin orice modalitate, nici nu dorm pana nu imi aflu raspunsul.
6. Cred in vise, premonitii, si mai ales superstitii.
7. Sunt un om bun dar din cand in cand simt nevoia sa fac ceva rau, pentru a ma simtii bine. Apoi ma simt extrem de vinovat.
8. Nu suport sa fie cineva suparat pe mine, si mai ales sa nu stiu de ce e. Imi place sa lamuresc orice discutie in contradictoriu si sa ma asigur ca totul e ok.
9. Nu suport oamenii care contrazic aiurea, cei care vorbesc din carti si prostii. Poate par cu nasul pe sus, dar nu ma cobor la nivelul unui prost, ma cert cu unul care contrazice ca sa para desptept si a iau de cei ce dau sfaturi fara sa stie despre ce vorbesc.
10. Mi se face sincer rau de la stomac daca cineva miroase a transpiratie pe langa mine. Nu sunt fite sau figuri, chiar imi vine sa vomit de la astfel de mirosuri.

Si cam atat. Le multumesc Anei-Maria si Ancutei pentru cateva idei, adica ma recunosteam in nebuniile lor.
Pe curand...

Comentarii

  1. Ma bucur ca ai preluat leapsa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. 2 3 4 5..si eu;) [poate si 1..nu stiu exact care-i va fi locul..sigur in sifonier:)) ]
    la 8 - uneori ai si impresia ca lumea e suparata pe tine..si nu e :)
    10 = groooseeee


    guess who?:P [as desena un biscuite dar cam greu:P]

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare