Ce-am fost si ce-am ajuns

Nu am mai scris de pe vremea cand inca era toamna cu pomi infloriti. Intre timp a venit prea brusc vara cu caldura ei sufocanta. Nu stiu cat o sa mai reziste fara ploaie caci asta e conditia atmosferica preferata anului 2010.

De obicei cand spui "Ce-am fost si ce-am ajuns" te referi la faptul ca intr-un domeniu anume ai cazut in statut. Insa eu in articolul asta o sa folosesc expresia cu un alt sens, tocmai invers si anume cu sesnul de a parvenii( PARVENÍ, parvín, vb. IV. Intranz. 1. A ajunge, fără merite deosebite, prin mijloace neoneste sau printr-un concurs favorabil de împrejurări, la o bună situație materială, politică sau socială; a pătrunde într-o pătură socială înaltă; a se ajunge. 2. (Franțuzism) A reuși, a izbuti. 3. (Despre știri, scrisori etc.) A ajunge la destinație, a fi remis destinatarului. ♦ (Despre lumină, zgomote etc.) A se propaga prin spațiu până la un anumit punct, a se face simțit. – Din fr. parvenir. Sursa Dex '98). Sa spunem ca o incercare de eufemism.

Sunt cateva lucruri (de fapt destule) pe care nu le suport la oameni. Pe langa prostii fuduli, vanzatoarele sictirite ma mai scot din pepeni oamenii care uita de unde au plecat sau cei care se dau de doua ori peste cap si se fransforma din balauri in printi.
Candva am cunoscut o persoana ce imi parea destul de cumsecade. Avea o masca dura pe care o purta mereu la prima ocazie insa daca reuseai sa treci de dea cunosteai un om deosebit. Am incercat de cativa ani sa descopar mai mult de o umbra al acelui om deosebit dar se pare ca in spatele omului dur era un om frustrat. Si nu ca as avea ceva cu aceasta categorie de oameni, cu totii avem frustarile noastrea insa ceea ce nu inteleg eu de loc (si ca sa o spun pe romaneste: Chiar ma fute grija) este de ce nu poate aceasta persoana sa fie draguta de loc. De cand o cunosc pe langa ironiile tipice "mandriei satului" (copilul ala mai rasarit din sat ce are ocazia sa plece de acolo, la oras pentru a studia) si rautatile pe care orice frustrat le are, niciodata nu a incercat sa spuna ceva frumos. Vede defectele la toti, incearca sa abuzeze de ele, sa isi produca o placere sadica neplacandu-i sa fie atacata cu aceasi arma.
Orice iese din tiparul standard impus de educatia omului din comunitatea mica, este amuzant, Este coplesita (vorbesc la feminim pentru ca fac acordul cu persoana, nu ca ar fi o femeie. Este o tipologie umana) de avangarda asa ca o catalogheaza amuzanta si cei ce au curajul sa o imbrace sunt caraghiosi si ea trebuie sa faca misto, intr-un fel erudit, ca sa isi parvina o pozitie sociala, la care tine cu dintii.
DA, STIU NU E FUMOS SA ETICHETEZI, DAR SUNT SI EU OM, FRUSTRAT SI AM DREPTUL SA MA BUCUR.
Intorcandu-ma la oile mele pot sa mai spun despre aceasta persoana ca nu constanta in idei si in mentalitati. Adica daca apare un X ce poarta un Y obiect ce este destul de avangardist pentru societate, sare in fata aruncand cu pietre, mai mai cerand sa se reinfinteze inchizitia si arsul pe rug. Insa, dupa un an, cand Y e purtat de toata lumea si nu mai ceva altceva, nu ezita sa il poarte si ea.
Tot acest tip de perosoana vorbeste mult in engleza, ca e cool si toata lumea buna o face si face si mare tam-tam ca merge la activitati erute, din care nu intelege mare lucru, insa se lauda bine ca sa dea bine la CV(CV se citeste in mod normal CeVe si nu SiVi pentru ca abrevierea vine de la Curiculum Vitae care e din latina si nu din vreo limba anglo-saxona, insa insi ca cel pe care il prezint eu folosesc abuziv sivi asa ca s-a implementat, eronat asa in vocabularul tuturor).

Si in final trecem iarasi de la general la peronal si ne intoarcem la persoana de la inceput, de la care am inceupt sa generalizam. Exista o astfel de perosoana pe care o stiu. Si cum era o persoana rautacioasa si avea statut de sef pe aceasta pozitie, comenta cat era ziua de lunga si barfea (si noua ne placea) pe cealalta cata din minisocietatea noastra. Ca e proasta, ca vorbeste mult, ca e urata si se imbraca prost, ca se crede buricul pamantului. Pe de alta parte, perosoana barfita barfea si ea pe barfitoare. Ca e urata, ca e frigida, ca fug baratii de ea, ca e rea si proasta si invidioasa. Si gihici ce? Azi sunt "best friends" si isi sufla in bors una alteia. Insa persoana despre care vorbeam chiar este o persoana rea ce vrea sa dea impresia ca ar fi buna undeva in strafund in timp ce noul prieten este o persoana parvenita ce are ifose de rau, ca sa strabata in societate, insa in strafund este o persoana buna.
Si ma gandesc X si cu Z, care acum se pupa in fund una pe alta stiu ca pana nu de mult erau injurate de cealalta si oare chiar au uitat X ca nu o suporta pe Z si Z a uitat ca nu o inghitea pe X?

Si in final, ca tot mi-am revarsat frustarile in asa numitul blog de virgin vreau sa spun ca pe langa aceste doua persoane ce se incadreaza perfect in povestire mai exista si altele, in special femei, ca ele sunt asa, pe care le rog, daca citesc acest articol sa se simta si sa faca scandal cu prietenele lor ce de fapt sunt la fel ca ele, niste curve sociale.

E prea mult, ma opresc aici cu postarea. Sunt prea rau. Dar se merita.

Pe curand...

P.S.: Imi pare rau ca nu are blog o peroana ce nu ma inghite pentru ca nu ii place ce vede in mine pentru ca asa e si ea. Poate te gandesti sa iti faci un blog, esti mult mai bun decat mine :))

Comentarii

Postări populare