not Emo, Hipster


Am aflat din azi despre cultura hipster. Daca nu aflam despre ea muream si nu stiam ce sunt.
Obsesia unui hipster este ca nu recunoaste ca e hipster, pentru ca toti ii comenteaza. Hipsterii se inteleg intre ei si sunt priviti ca ciudati de cei din exterior. Subcultura a aparut in anii '40 cand tinerii albi mergeau in comunitatile afro-americane ca sa danseze. Astazi hipsterul este o persoana dependenta de blog, careia ii place fotografia, cultivata, asculta muzica noua si urmareste filme independete.
Cea mai pe inteles definitie am gasit-o aici si spune cam asa: “Fiecare cultura are regulile ei. Regula de aur pentru un hipster este aceea de a nu recunoaste niciodata ca este hipster”. Se spune ca un hipster este in permanenta la curent cu tot ce este “hip”: asculta cele mai noi trupe (“I am listening to bands that don’t exist yet”), are tentative de graphic design sau fotografie, aproape ca a invatat o limba scandinava (datorita filmelor independente) si are neaparat un blog prin care impartaseste toate aceste lucruri (blogroll – toate blogurile celorlalti prieteni hipsteri). Un hipster afiseaza un aer de superioritate considerand tot ce nu ii place lui ca fiind mainstreem, are un umor sarcastic si este in permanenta ironic.Si cum sa nu imi pun probleme daca nu cumva sunt si eu un hipster, insa nu ar trebuii sa recunosc. Adica nu recunosc o mare parte din chestiile tampite de neadecvat le fapt insa sunt mandru ca m-am gasit locul undeva.
Pe wiki gasiti mult mai multe informatii despre subcultura.
Asa, deci dati-va si voi cu parerea, eu promit ca nu recunosc nimic. Macar in cultura asta sa ma adaptez.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare