Si a mai cazut o stea

E tipic romanului ca atunci cand moare cineva, persoana publica, sa ne aducem aminte de ea, sa vorbim sa povestim.
A murit Madalina Manole, Dumnezeu sa o ierte pentru ca ceea ce a facut nu e de iertat. O fi avut saraca motive sa se sinucida, motive pe care noi nu le vom stii, oricat de mult am vrea, oricat de multa carcota se va face, insa sa lasi un copil fara mama e de neiertat.

Nu as fi vrut sa reapar pe blog cu un articol despre Madalina, pare un cliseu, insa peste tot, pe facebook, pe mess, toata lumea posteaza melodii de-ale ei. Melodii pe care le-am uitat si pe care daca nu le uitam, poate azi nu mai scriam despre asta.
Mie mi-a placut intotdeauna de ea, mi se pare ca are frumusetea acea subtila a Juliei Roberts, feminismul acela ce ii emana din fiecare por.
Am in calculator o piesa de-a ei e vorba de Tu n-ai avut curaj, piesa ce mie mi se pare reprezentativa pentru ea, alaturi de Te-am vazut mi-ai placut. Eu nu am fost un fan al melodiei Fata draga, sincer mi-a placut mai mult varinata dance, a melodiei, cea cu Costi.
Cand o melodie imi ramane intiparita in minte, imi ramane pentru versuri, si melodiile astea doua, au versuri puternice.
Tocmani de asta o sa le postez, nu ca sa ii inchin un omagiu, pentru ca alaturi de Laura Stoica, ele o sa existe mereu vii in memria mea, ca si pana sa plece, uitate de media dar nu si de mine!
Dumnezeu sa te ierte Madalina!





Pe curand...

Comentarii

Postări populare