Asa NU!

Vara asta mi-am dat licenta in constructii civile iar in toamna ma inscriu la un master de Reabilitare si cresterea sigurantei in constructii. Incep deja sa ma gandesc la un loc de munca si la ce o sa fac dupa ce termin si masteratul. Ideea unui job part time pe timpul masteratului ma incanta foarte mult pentru ca vreau sa merg la scoala insa nu pot sa mai stau pe spatele mamei. Am colegi care s-au angajat deja, care in toamna vor muncii insa eu pun scola pe primul loc.
Gara din Bacau e urata. In Bacau nici nu prea exista cladiri vechi, vreo 3 cladiri impozante si cateva case ce sunt monumente istorice. E si normal daca suntem atenti la istorie pentru ca Bacaul a fost un targ la rascruce da drumuri, un targ ce a fost incendiat de nenumaratre ori de rasculati / tigani. Iar ce mai ramasese vechi comunistii au daramat pentru a construii blocuri impunatoare. Imi povestea mama ca pe "Strada Mare", actuala Alexandru cel Bun, erau numai case evreiesti atat de frumoase. Acum sunt blocuri inalte si o caldire veche pe colt, in Piata Florescu ce aminteste ca urbea nu e noua.Sa ma intorc la gara... Acum cativa ani buni gara a intrat in modernizare. Modernizarea asta a durat ingrozitor de mult ca nu erau bani de la CFR si nici acum nu prea e terminata. NU sunt geamuri peste tot, exisita o gaura in interiorul garii, peronul nu e terminat si nici o reclama care sa ne instinteze ca e o gara nu exista. Dar astea sa spunem ca tine de bani.Insa ceea ce vedeti in poza de mai sus e vina constructorului! Sacile pe care le vedeti in poza sunt scari construite in locul celor vechi insa in proiectul nou nu mai era nevoie de ele. Restaruantul ce sa afla candva acolo, in proiectul nou e inlocuit, probabil, de birouri. Si de ce mai sunt facute treptele alea? Intrebarea asta o am si eu! Cam asa s-a intamplat ai la Turnu Severin unde nu au mai fost bani de lifuti au acoperit gura litului si au desenat usa.
Dar sa ne intoarcem la scarile noastre. Ce reprezinta? Vrea sa fie o opera de arta contemporana? Reprezinta evolutia umana? Urci, urci, pana cand crezi ta te-ai realizt, in schimb te lovesti de un zid? Asa o fi patit patronul firmei de constructii ce s-a ocupat de renovari?
Eu asa ceva nu o sa fac niciodata!
PE curand...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare