Imnul verii 2010

Pentru mine vacanta inseamna sa fac doar ce vreau si nimic altceva. Si vacanta e doar cea de vara pentru ca e singura in care reusesc sa ma odihnesc.
Si ce fac eu vacanta?
- dorm cat vreau
- mananc ce vreau
- citesc ce imi place
- ies cu prietenii mei unde vreau si cand vreau
- stau si ma uit la padure ori de cate ori simt nevoia.
In proportie de 89% imi iese. Nu traiesc singur si mereu apar compromisuri ce trebuie facute, insa nu ma deranjeaza.
Si vesnicile excursii in tara, pe care le fac cu mama si Ilinca in fiecare an, si in fiecare am avem promisiune ca e ultima, in felul lor, imi fac placere. Au rostul si frumusetea lor. Anul asta e cu buget de criza 4 zile in judetul Vaslui.

Pentru mine orice vara are un imn. O melodie pe care sa merg la nesfarsit fara sa ma plictisesc. O melodie pe care sa o ascult toata vara si care apoi sa imi aduca aminte de tot. Daca anul trecut a fost Freedom de la DJ Andy si Stella, anul asta am crezut ca e Happiness tot de la ei, insa asta s-a dovetit a fi hitul absolvirii, al sentimentului acela nebun ca am terminat tot!


Insa s-a dovedit ca atunci cand am ajuns acasa, melodia nu mai mergea. Si vacanta e aici, acasa. La scurt timp a aparut si imnul. Si am marea placere sa vi-l prezint si voua!


Melodia este o editarea a lui Nick Kamarera a piesei Veji Bonito, interpretata de Dj Bigice & Outffit. Enjoy!

De ce e piesa asta imnul verii mele? Pentu ca pe melodia asta ma vad mergand la nesfarsit intr-un Cadillac negru pe drumuri pustii, simtindu-ma liber!

Pe curand...

Comentarii

Postări populare