Jurnal de calatorie - Vaslui - Ziua 2

A fost foarte cald azinoapte, aici, in Banca. Si azi a fost cea mai calduroasa zi din anul asta. Si cum eu nu prea am dormit azinoapte, azi am fost ametit toata ziua.
Aseara nu a vrut sa mearga netul si mi-am facut noste draci de nu mai puteam, insa de dimineata netul a mers si am putut sa public ce am facut ieri.
Prima oprire a fost la Manastirea Bujorei zisa si Magarul, datorita legenei ce ne spune ca un magar a descoperit icoana ascunsa intr-un copac, de la vechiul schit. In locul copacului unde era icoana astazi e alarul bisericii, iar icoana din copac se afla si azi in biserica, de 400 si ceva de ani.
Apoi am plecat spre Barlad, unde ne-am plimbat prin soare, am vizitat muzeul artistului local Marcel Bubuianu, am lasat-o pe Lenuta (doctorita de faminilie) la autogara, ca a trebuit sa plece, am baut un suc la o terasa ce arata fitzos si am vazut gradina zoologica.
Apoi am mers la Manastirea Grajdeni, unde am mers vreo 13 km pe un drum prafos, ce se vrea drum judetean, ca sa ajungem la o manastire unde nu exista nici o maica disponibila sa vina la magazin sa cumparam un pliant si o lumanare.
Ne-am intors la Banca, la pensiune, unde incercam sa ne refacem puterile.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare