Leapsa culturala

Am vazut leapsa asta in 3 locuri si tot am vrut s-o fac insa mi-e prea greu sa ma opresc la un singur raspuns. Poate dupa ceva bere o sa fiu mai radical. Sa-i dam drumul!

1. Care e ultima carte pe care ai citit-o?

Petre Popescu- Fata din Nazaret

2. Daca ai putea fi un personaj dintr-o carte, ce personaj ai fi şi de ce?

Personajul principal din Viata pe un peron de Octavian Paler, mi se pare ca sunt eu peste cativa ani. Am avut un sentiment ciudat de a ma vedea in viitor, intr-un viitor sumbru cand am citit cartea

3. Care e cel mai frumos film pe care l-ai vazut până acum?

Sunt foarte multe filme dar aleg Closer pentru ca e singurul film ce ma scoate din toti dracii cand am nevoie sa revin cu picioarele pe pamant

4. Daca te-ai putea întâlni cu un scriitor, ce scriitor ai alege?

Mircea Eliade, pentru ca datorita lui am inceput sa scriu si astfel m-am salvat atunci cand eram pe marginea prapastiei.

Mircea Cartarescu - pentru ca il respect ca scriitor dar este o mizerie de om si as vrea sa il conving sa se intoarca la scri beletristica de calitate si sa nu se mia prostituieze prin ziare

5. Care e melodia ta preferată, cea pe care o asculţi fără să te poţi sătura de ea?

Sunt o droaie de melodii ce le ascult mereu sau cand am o stare anume insa prima care imi vine in minte e Linkin Park - In the End iar a doua e Taxi - Ploaie pe mare

6. Unde ai locui un an, departe de casa?

New York

7. Când citeşti, pentru a marca locul unde ai rămas, foloseşti semn de carte sau îndoi pagina? Şi ce fel de semn de carte?

Folosesc un semn de carte. La inceput aveam un semn de carton de la Diverta pe care il foloseam, apoi imi faceam eu din hartie, pe care scriam ce asteptari am de la carte si imbracam hartia in scoch si lasam semnul meureu in cartea aia. Acum am un semn de carte din plastic, o figurina din plastic de la Carturesti, primit de la buna mea prietena Ioana.

8. Ai primit in ultima perioada cărţi cadou? Şi daca da, care?

Mereu primesc carti cadou pentru ca imi plac cartile. Sincer nu mai stiu care e ultima primita.

9. Îţi place să reciteşti unele cărţi?

Am recitit doar Orbitorul, primele doua volume, ca sa pot citii al treilea volum, ce aparuse dupa 3 ani dupa ce le citisem pe primele prima data

10. Care crezi ca este cartea care ar trebui impusa tuturor ca “lectura obligatorie”?

Nu cred ca exista o carte care ar trebuii impusa cuiva pentru ca fiecare avem gusturi diferite in materie de beletristica insa ar trebuii sa citeasca toti Codul bunelor maniere.

11. Care e locul preferat pentru lectură?

Pe fotoliul din biblioteca sau afara in leagan

12. Care sunt motivele care te determină să alegi o carte pe care să o citeşti?

Recomandare de la cineva ce imi stie gusturile, un scriitor din care am mai citit sau un titlu ce mi se pare ca are ceva

Pe curand...

Comentarii

Postări populare