Daca nu e teatru e leapsa :))

In ultimul timp postzi ori lepse ori articole despre teatru si ma simt cam monoton. Am doua articole ce vreau sa le scriu dar nu am avut starea necesara. Si cum, daca dau de o leapsa trebuie sa o fac, accept provocarea Ancutei. Stiu ca ii mai sunt dator cu o leapsa, dar cred ca mi-a dat teapa vineri :D.
Sa-i dam drumul!

1) Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.

"aici... Cica au primit niste prafuri... bombe!..." Mircea Cartarescu - Frumoasele straine

2) Fără să verificaţi, cât e oră?

Cred că este 11:30

3) Verificaţi: 11:32

4) Cum sunteţi îmbrăcat?

Inca in pijama :)).

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

Pe TV Blog si pe torentul intern

6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

Apa ce se scurge prin burlan.

7) Când aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Aseara am fost la teatru, la Tinerete fara batranete... si apoi la film, la Due Date.

8 ) Ce-ai visat ieri noapte?

Ceva ciudat, ma certam cu sora mea ca nu imi spusese ceva si acum era prea tarziu.

9) Când aţi râs ultima dată?

Acum o ora.

10) Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

Corpuri suspendate (sunt in camin si nu am voie sa bat cuie in pereti).

11) Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

un painthouse in centrul orasului.

12) Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Due Date, aseara la cinema. Si il recomand. Eu am ras ca spartul la filmul asta.

13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Spaniolii ce stau in camin, se joca cu zapada ca niste copii mici. Probabil ca pe acolo pe la ei nu prea ninge si de aia sunt atat de fericiti.

14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?

Devine prea lung si plictisitor.

15) Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

Nu mai plec pe 8 Decembrie!

16) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?

Dana.

17) Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?

Nu stiu. Aveam un nume la un moment dat, dar acum nu stiu.

18) V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Provizoriu, pentru un contract pe perioada determinata, dar sa ma intorc acasa.

19) Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?

Am facut o exceptie pentru tine :))

20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afara de politică, ce aţi schimba ?

nimic. Daca nu este rau, nu ai cum sa apreciezi binele. Poate as schimba tarile care sa detina puterea.

21) Vă place să dansaţi?

Imi placea.

22) George Bush?

Traina Basescu?

23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

Reluare la Mondenii, azinoapte dupa 1.

24) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
Nu chinui pe nimeni cu el ca ultimile 10 intrebari mi s-au parut chinuite rau de tot.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare