Locuiesc... la capat de coritdor


Vama Veche - Hotel Cismigiu (Necenzurat)
Asculta mai multe audio diverse
Anul sta mi se potrivesc mai mult ca niciodata versurile din Hotel Cismigiu. Pe langa faptul ca e prima data cand nu am bursa, mai locuiesc si in capatul coridorului, langa balcon. In camin exista doua locuri de fumat, la fiecare etaj: pe balcon sau pe scarile de urgenta, la capatul celuilalt palier. Dar cum frigul a venit si s-a instalat usor usor si cum lenea e mare sa mergi pana in capatul celalalt de palier, toti fumatorii de pe jumatatea asta de camin, fumeaza la mine la usa.
Bine ca nu imi vine fumul in camera (usile sunt mai bine izolate decat pe aripa lunga) insa noaptea aud toate povestile lor de viata. Eu dorm langa usa, si chiar ca aud tot. Pe langa discutii lungi la telefon (astea sunt monotone pentru ca nu stii ce spune cealalta persoana si uneori e greu sa adaptezi sau daca persoane din telefon vorbeste mai mult ai sanse sa atipesti si sa te trezesti apoi cand interlocutorul ii raspunde). Apoi exista povestile de cate doi, colegi de camera, care lucreaza la cate o tema (nu vreau sa stiu cum o sa fie cand incep proiectele de predat) si, la o tigara de relaxare isi spun ce nu le da sau cat le da. Iar preferatii mei sunt cei ce nu s-au mai vazut de mult si isi povestesc ultima perioada de viata, la o tigara.
As putea scrie un intreg roman despre cate am auzit si cate voi mai auzii..
Pe curand...

Comentarii

  1. Nu te mai plange ca o sa-ti fie asa de doooooooooooor... Si eu ma enervam pe atunci, poate mai tare decat tine, dar sa stii ca si momentele astea au farmecul lor si o sa ai ce povesti. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare