Nooka

Acum un an am vazut pentru prima data un ceas Nooka si m-am indragostit de designeul lui. Insa in scurt timp am vazut cat costa si a ramas la un vis pe care as vrea sa mi-l indeplinesc.
De curand pe facebook face reclama la un site cu ceasuri si aveau printre ele si aceasta marca. Mi-a starnit amintiri si dorinte. Cautand pe google, am desoperit pe wikipedia ca ceasurile sa fabrica in Tokyo. Poate, daca plec cu bursa in Japonia o sa strang bani si o sa imi iau un ceas.
Ceasurile sunt create de un designer celebru din New York, Matthew Waldman.
Conceptul Nooka este bazat pe un mod mai intuitiv de a spune timp. Conceput timp ce se uita la un ceas din Londra într-o călătorie în 1997, designerul sa întrebat dacă a existat un mod mai intuitiv pentru a indica ora. Astfel, a lansat acest mod original de a reda ora, prin grafice matematice.
Cele mai simple ceasuri, sunt din cauciuc (si costa in jor de 700 de lei) si au diferite culori, ajungand insa la ceasuri mai complexe, metalice, cu curele de piele ce au afisaj fie elecronic, fie tot prin puncte si linii(acestea ajung pana la 1500 de lei)
Ceasurile sunt impartite in diferite categorii. Cel albastru, din poza de mai sus, este un ceas Zub, celalalte doua fiind Zirc. Mai sunt modele Zoo, V, ZON, Zem si Zaz.
La ceasul Zub, din poza de mai sus, patru buline sunt negre, asta insemnand ca este ora 4, iar pe bara orizontala ne arata numarul minutelor, in cazul nostru 30, afisajul de jos arata secundele (aici, 56).

Comentarii

Postări populare