Touch and Go


De vreo cateva zile ma tot gandesc la trupa asta, sau mai bine la melodiile lor si nu pot sa imi aduc aminte cum se cheama trupa si nici piesele, pana aseara: multumesc mult Lavi pentru ajutor.
Touch and Go este o trupa de jazz-pop din Marea Britanie cunoscuta pentru cele 3 single-uri ale sale, pe aceasi linie melodica,: Would You, Straight... to Number One si Tango in Harlem.
Trupa a prins foarte bine in Rusia, in tarile foste URSS, in general in Europa de Est, unde au si concertat ani de-a randul. Mie mi-au placut foarte mult, cu toate ca nu stiu alte piese in afara ce cele trei single-uri. Acum am vazut pe youtube multe melodii pe care nu le stiu si pe care trebuie sa le ascult.
Eu i-as definii ca Dali al muzicii. Imbinarea de jazz, cu muzica pop, trompeta ce se aude in exces si vocea solistei ce mai mult sopteste, ies din tiparul muzicii comerciale, abordand un stil mai exclusivist. Eu cand ascult Streight... to Nnmber One, vad in fata tabloul de Dali, ce din imaginea de mai sus. Pacat ca nu au mai scos nimic ce sa ajunga si la urechile mele.



Pe curand...

Comentarii

Postări populare